שינה
ייעוץ אישי וליווי און ליין
תזונה
ייעוץ אישי וליווי און ליין
התפתחות
ייעוץ אישי וליווי און ליין

איך זה עובד?

ייעוץ שינה אישי דרך הפייסבוק מתנהל בדיוק כמו ייעוץ שינה אישי.

בכל תהליך שינה יש צורך להכיר את המשפחה, לאבחן את המצב כרגע, לבנות תוכנית עתידית, להדריך אתכם ההורים כיצד ומתי "לצאת לדרך", ללוות אתכם באופן אישי צעד צעד עד להשגת היעד של לילות רצופים ושקטים.

ייעוץ שינה אישי דרך הפייסבוק כולל ליווי יומיומי (לא כולל שישי-שבת) בכמה ערוצי תקשורת במקביל:

  • גם תוכנית אינטרנטית עפ"י מודל הפרח והגישה המשולבת של מאמאמיה
  • גם ליווי יומיומי בקבוצת פייסבוק סגורה
  • גם שיחות טלפון אישיות
  • גם הדרכות מוטוריות
  • גם הדרכות וסרטונים מוקלטים
  • גם הדרכות ב"לייב" שמאפשרות לשאול שאלות בזמן אמת
  • גם עדכונים במייל
  • וכמובן גישה לכל המאמרים המקצועיים מבית מאמאמיה

כי בעידן הטכנולוגי של היום ניתן להגיע לתוצאות טובות יותר בייעוץ שינה במגוון ערוצי תקשורת שונים  – במקביל.

למי זה מתאים?

לכולם! לכל מי שמתקשה עם בעיות השינה של הילד שלו וזקוק לליווי והדרכה. התוכנית מתאימה מגיל 4 חודשים ומעלה (תינוקות מגיל לידה ועד גיל 3 חודשים זקוקים לתהליך אחר). 

אם הילד שלך נרדם רק בהנקה/עם בקבוק/בעגלה/ברכב – התוכנית הזו היא בשבילך!

אם הילד שלך מתעורר אין סוף פעמים בלילה – התוכנית הזו היא בשבילך!

אם הילד שלך מתעורר בלילה ונשאר ער מעל 30 דקות ובסוף זקוק לסיוע מבוגר כדי לחזור לישון – התוכנית הזו היא בשבילך!

אם הילד שלך מתעורר כל כך מוקדם בבוקר שהציפורים עוד לא התעוררו והשמש לא זרחה – התוכנית הזו היא בשבילך!

אם הילד שלך נרדם אחרי הרבה בכי, הרם הורד, שעות שלוקח לכם להרדים אותו – התוכנית הזו היא בשבילך!

אם הילד שלך בקושי ישן ביום, שינות קצרות וקשה לו להירדם – התוכנית הזו היא בשבילך!

אם הילד שלך מתעורר אין סוף פעמים בלילה בשביל מוצץ  – התוכנית הזו היא בשבילך!

אם הילד שלך מתחיל את הלילה במיטה שלו ומסיים אותה במיטת ההורים – התוכנית הזו היא בשבילך!

אם הילד שלך יוצא אין סוף פעמים מהמיטה ובסוף נרדם אחרי 3 שעות של בכי/ויכוחים – התוכנית הזו היא בשבילך

למה דווקא התכנית הזו?

התוכנית החדשה מאפשרת להורים כמה יתרונות:

  • לא צריך לצאת מהבית – הכל מגיע אליכם, במרחק המחשב או המכשיר הנייד שלכם
  • הליווי כפול באורכו – אורך הליווי מותאם אישית לחודשי הקיץ הכוללים הרבה שינויים, מעברים, חופשות, כניסה לגן חדש, חגים….. ולכן – במקום להגביל את הליווי בזמן של חודשיים אני והצוות שלי נלווה אתכם עד תום תקופת החגים + שבוע נוסף על מנת לוודא שאף אחד מהילדים לא נמצא ברגרסיה בגלל החגים. ליווי של מעל חודשיים הוא המתנה שלנו אליכם
  • ליווי שינה + הדרכת התפתחות מוטורית מותאמים אישית עפ"י הגישה המשולבת – בגישה המשולבת של מאמאמיה ייעוץ שינה הינו מכלול של מספר גורמים – התפתחות מוטורית, השפעת התזונה על התינוק, ויסות חושי ורגשי, בריאות, יחסים בבית ובמשפחה, מערך אחים, אווירה משפחתית, מסגרת חינוכית….. אתם מגיעים להתייעץ על השינה ואנחנו בונים לכם תכנית מותאמת אישית עפ"י סגנון החיים שלכם ובהתאמה אישית לילד שלכם עפ"י כל המדדים במודל
  • ליווי אישי בתוך קבוצה – כל משפחה עוברת את התהליך שלה, באופן אישי ומותאם לה, כאשר תוכלו לראות שאלות של משפחות אחרות ולבחירתכם אם להעמיק גם בתכנים שלהם (ממליצה מאוד – שכן). לפעמים אנחנו לא מודעים למשהו ורק כאשר אנחנו רואים אותו אצל מישהו אחר אנחנו מצליחים ליישם אצלנו…..

מה אתם הולכים לקבל? 

  • ליווי אישי יומיומי (5 ימים בשבוע, לא כולל שישי/שבת ערב חג/חג)
  • ליווי ארוך פי 2 מהמקובל בשוק עד 20.10.2017
  • אבחון אישי לילד שלכם עפ"י הגישה המשולבת
  • תוכנית שינה אישית מותאמת לכם עד להגעה לשינה של לילות רצופים
  • תוכנית מוטורית אישית מותאמת לכם לפי מצבו ההתפתחותי של הילד
  • סרטונים מוקלטים
  • הדרכות לייב
  • 3 שיחות טלפון אישיות בנות 30 דקות כל אחת
  • מאמרים
  • הדרכות כיצד לצאת לחופשה וכיצד להתמודד עם החזרה לשגרה בכל אחד מהמעברים שצפויים לכם בחודשים הקרובים
  • וכבונוס – הדרכה למעבר לשעון חורף – כיצד לשמר את הרגלי השינה הטובים

מה הילד שלך יקבל מזה?

הילד שלך ילמד להירדם בכיף במיטתו בלי בכי וללא השגחת הורים, לישון לילות רצופים של 10-11 שעות שינה, להתעורר בכיף בבוקר בלי בכי, לישון ביום את כמות שעות השינה שמתאימות לו עפ"י סדר היום שתואם את גילו – בלי בכי ובלי תלות בכם או בגורמים אחרים.

הילד שלך יוכל להתפנות למסע חיו – התפתחות, חקירת העולם, גילויים אחרים. הוא יהפוך להיות נינוח יותר, שליו ע"י כך שכל צרכיו הפיזיולוגיים יתמלאו במקביל – תזונה, שינה והתפתחות.

למה חשוב לעבור תהליך יעוץ שינה?

שינה איכותית וטובה היא צורך בסיסי התפתחותי אצל ילדים .כאשר הילד לא ישן מספיק, בוכה בהרדמות או מתעורר אין סוף פעמים וזקוק לסיוע על מנת לחזור ולישון – כל האווירה בבית משתנה. רמות הלחץ והעצבים עולות, כולם עייפים, והחרדה שלכם ושל הילד לקראת השינה רק מחמירה.

כאשר ילד יודע לישון רצוף, אוהב לישון ונרדם בכיף, הוא פנוי למשחק, לאכילה, להתפתחות, ליצירתיות ואתם ההורים מרגישים את השיפור גם בתפקוד שלכם בבית, בעבודה, ובחיים הזוגיים.

ייעוץ שינה הוא תהליך משפחתי שתורם לא רק לשינה אלא לכל תחומי החיים.

שאלות שהורים שואלים אותי

  1. איך אדע אם התוכנית מתאימה לי ולילד שלי? התוכנית מתאימה לכל הילדים מעל גיל 4 חודשים הסובלים מבעיות שינה. עם ההרשמה לתוכנית תקבלו במייל שאלון עליכם למלא. אני והצוות שלי נאפיין את הקושי אותו אתם חווים ונסווג אתכם לפיו ועפ"י קבוצת הגיל של ילדכם. בשלב הזה תצוותו לקבוצת פייסבוק סגורה המתאימה לכם ומיד תוכלו להתחיל בתהליך האישי
  2. מה אם אני לא אהיה מרוצה? אני כל כך בטוחה בתוכנית שלי ויודעת מהו הערך עבורכם, כך שאם תרצו לבטל בשבוע הראשון יוחזר לכם מלוא כספכם (מינוס דמי רישום 350 שח). אני יכולה לומר בוודאות שאחרי 13 שנים בתחום המוצר שלי עובד נפלא על כל הילדים בזכות ההתאמה האישית ולכן אינני צופה ביטולים או החזרות.
  3. מה היתרון לעבור את הליווי בפורמט אישי בתוך קבוצה? כל משפחה עוברת את התהליך שלה ומקבלת ליווי פרטני, כאשר עולות שאלות מכלל הקבוצה ההדרכות יתקיימו גם בלייב על מנת לאפשר לכולם ליהנות מהידע ולשאול שאלות. אם תבחרו לעיין בשאלות של אחרים תוכלו לגלות דברים חדשים שלא חשבתם עליהם וגם אתם תשמחו לקבל עליהם תשובה. הפורמט הקבוצתי מעשיר את עולמכם ולא גורע מהליווי האישי לכל משפחה.
  4. מה אם אני רוצה לדבר איתך או עם הצוות? בתוכנית כלולות 3 שיחות אישיות איתי או עם הצוות. השיחות יתואמו מראש לזמני שעות העבודה וכמובן לזמנים שמתאימים לכם.
  5. מה אם אני רוצה לדבר איתכן יותר? האם אפשרי? בהחלט! משפחות שירצו שיחות אישיות נוספות יתואמו ויתוזמנו בתשלום נוסף.
  6. מה אם לילד שלי יש עיכוב התפתחותי? כבר בשלב האבחון עולים עיכובים התפתחותיים ותפקידנו (הצוות) לשקף אותם להורים. אנחנו מדריכות אתכם כיצד לטפל בבעיה ונותנות מגוון המלצות טיפול. משפחות שיבחרו לעבור תהליך מוטורי מלא במקביל הכולל שיעורים פרטיים בבית הלקוח יוכלו להנות ממחירים מוזלים במיוחד.
  7. מה אם לילד שלי יש קושי תזונתי? מסרב לשתות מבקבוק או מתקשה לאכול מוצקים? כבר בשלב האבחון עולים עיכובים תזונתיים ותפקידנו (הצוות) ללמד אתכם ההורים כיצד להתמודד מולם. אנחנו מדריכות אתכם כיצד לטפל בבעיה ונותנות מגוון המלצות טיפול. משפחות שיבחרו לעבור תהליך מוטורי מעודד תזונה (הכולל שיעורים פרטיים בבית הלקוח) יוכלו ליהנות ממחירים מוזלים במיוחד.
  8. מה היתרון לעבור את הליווי בפייסבוק לעומת הטלפון או הווטסאפ? קבוצת פייסבוק סגורה מאפשרת לכם להיכנס מתי שנוח לכם ולעיין בחומרים בלי לחץ מטלות היום.
  9. מה היתרון לעשות את הליווי דווקא עכשיו בקיץ? הקיץ מלא שינויים, בילויים, יציאות משגרה, והורים רבים חוששים מרגרסיה. התוכנית הזו מותאמת במיוחד בשביל למנוע רגרסיות. לבנות דרך חיים וללמוד כיצד לחיות את החיים מסביב לאילוצי היום יום – חופשות, נסיעות לחול, כניסה לגן, חזרה לשגרה…. כל אלו יקבלו מענה בתהליך הליווי האישי שלכם.
  10. למה הליווי ארוך מהרגיל ולא "רק חודשיים" כמו ליווי שינה רגיל? בגלל התקופה ובזכות התקופה. מניסיוני העשיר (13 שנים בתחום) משפחות רבות מתקשות בתהליכי שינה במיוחד בקיץ ולכן יצאנו בתוכנית שמותאמת לקיץ ולשינויים והארכנו אותה על מנת לוודא שכל היעדים יושגו.

 

אז מה צריך לעשות כדי להתחיל?

יש להרשם כאן.

ישלח אליך מייל הסבר  + מאמרים לקריאה לפני התחלת התהליך

בשלב הבא תמלאו שאלון אפיון.  אנחנו נבצע את האבחון ונבנה לכם תוכנית שינה/מוטוריקה ותזונה – אישיים לילד.

בשלב הזה תוכנסו לקבוצת פייסבוק סגורה המתאימה לכם ביותר (עפ"י האפיון והאבחון).

כאן מתחילים לעבוד! ליווי יומיומי של 5 ימים בשבוע (התחייבות מענה שלנו עד 24 שעות, לא כולל שישי שבת, ערב חג וחג), יומני שינה, הדרכות, סרטונים ומענה לשאלות.

 

                                                                             בברכה,

                                                                             מיה שטיינהרדט זיו

                                                                             וצוות מאמאמיה