סופרוויזן לנשות מקצוע בהורות

סופרוויזן לנשות מקצוע בהורות

מיה מאמאמיה מעניקה שרותי סופרויז'ן וליווי מקצועיים לבוגרות ביה"ס " Mamamaya מאמאמיה – הגישה המשולבת להורות ושינה" ולבוגרות של מוסדות אחרים בתחומי ההתמחות שלנו: ייעוץ שינה בגישות הענות לבכי, הדרכת הורים אדלריאנית, ליווי אימהות אחרי לידה, ליווי התפתחותי ועוד.
כיום בקבוצות הסופרויז'ן המשולבות של מאמאמיה נמצאות בוגרות ממגוון בתי ספר מובילים בארץ המעוניינות ללמוד לשלב מיומנויות ולהעניק ללקוחותיהן מגוון רחב של שירותים תחת הגישה המשולבת. יועצות רבות מספרות כי נתקלו בקשיים לעזור למשפחות, ורק כאשר הגיעו לסופרויז'ן בגישה המשולבת מבית מאמאמיה, הבינו את שורש העניין ומכאן הדרך להצלחה היתה קלה ופשוטה.

מחפשת גם את סופרויזן מקצועי? התקשרי אלינו

מהו סופרויז'ן?

סופרויז'ן משמעו ראיית על. הדרכה ממנחה בכירה כליווי מקצועי פרטני/קבוצתי כתהליך צמיחה אישי מקצועי ליועצת בתחום ההורות. תהליך ההדרכה מותאם אישית לצורכי היועצת ומאפשר למידה מעשית, הסתכלות רוחבית והשלמה, משולבת, והעמקת מיומנויות הדרכה ע"י ניתוח מקרי אמת מהליווי המקצועי של המודרכת בשטח.
מטרת תהליך הליווי הוא לאפשר למודרכת לחוות את הדברים בראיה אחרת, ללמוד מהתהליך ולהפריד בין עצמה ובין התהליך שהיא מדריכה, ללא חסות, הזדהות, העברה נגדית או מעורבות רגשי. כל מטפל זקוק למקום בו הוא מאוורר את לבטיו, חושב בקול, שוקל ובוחן את תפקידו בהדרכה, את יעילותו המנחית, ואת מגוון האפשרויות לפתרון מייטבי לכל משפחה.
מטרת תהליך סופרויזן הוא להעביר ידע כך שהמודרכת בונה את העצמאות הטיפולית שלה בהדרגה. בליווי, תמיכה, והשגחה מקצועיים.

אצלנו ב "Mamamaya מאמאמיה – הגישה המשולבת להורות ושינה" אנחנו מתמחים במגוון תחומים:
• הגישה המשולבת של מאמאמיה
• ייעוץ שינה
• ליווי אימהות ותינוקות אחרי לידה
• הדרכת הורים וזוגיות